پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5750
-
الف
+

هفته فیلم ایران با «شیار 143» کار خود را آغاز کرد

هفته فیلم ایران در نمایشگاه بلگراد با نمایش فیلم «شیار 143» کار خود را آغاز کرد.

هفته فیلم ایران در نمایشگاه بلگراد با نمایش فیلم «شیار 143» کار خود را آغاز کرد.

به گزارش آی‌فیلم، ایران در شصت و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد با عنوان مهمان ویژه حضور دارد و نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» به عنوان سخنران در افتتاحیه هفته فیلم ایران صحبت کرد.

آبیار در ابتدا درباره نقش زنان در جامعه کنونی ایران گفت: زنان ایرانی اکنون در حوزه‌های مختلف کاری از جمله نویسندگی و کارگردانی بسیار فعال هستند.

وی همچنین انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در سینمای ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی رویکرد جدید و رو به تکامل زن در سینمای ایران را در بر داشت.

فیلم‌های «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده، «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی، «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، عناوین فیلم‌های دیگری است که قرار است در این هفته در نمایشگاه بلگراد نمایش داده شود.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ادبی در منطقه است که با هدف اصلی کمک به ناشران، نویسندگان، کتاب‌فروشان، کتاب‌داران، توزیع‌کنندگان کتاب، شرکت‌های چند رسانه‌ای، و افراد دیگر در کسب و کار و همچنین ایجاد ارتباط و همکاری‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ص گ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر